Internationale Sluitingsprijs Oostmalle

Een kwalitatieve klassieker in het Belgisch veldrijden

Sector: Evenementensector Branding Webdevelopment Strategie Logo creatie

Hét hoogtepunt van het jaar.

De Internationale Sluitingsprijs Oostmalle is een welbekende veldrit die sinds 1995 jaarlijks wordt georganiseerd in de Belgische gemeente Oostmalle. Het is traditioneel de laatste veldrit van het seizoen die meetelt voor een klassement.

Sportieve rebranding.

Dit jaarlijks evenement had nood aan een nieuwe en moderne uitstraling.

We begonnen met het opmaken van een sportief en hedendaags logo, waar de huisstijl voor de website uit voortvloeide. Het nieuwe logo loopt volledig in lijn met de historiek van de club en volgt het kleurgebruik door de jaren heen.

internationale-sluitingsprijs-malle-logo

Multipurpose website.

De nieuwe website van de Internationale Sluitingsprijs Oostmalle biedt bezoekers de mogelijkheid om informatie in te winnen over het evenement, toegangs- en VIP-tickets te bestellen, fotoreportages te bekijken, klassementen te bekijken, … Kortom een gehele digitalisatie van informatie over het evenement.

Een handige inschrijvingsmodule biedt professionele als niet-professionele renners dan weer de mogelijkheid zich in te schrijven voor de 2-daagse cross.

Een complete en professionele website, voor een betere online representatie van het evenement.

Preview de website van Internationale Sluitingsprijs Oostmalle

Screenshot - Internationale Sluitingsprijs Oostmalle

Heb je hulp nodig met je project?

Neem contact op, en krijg vrijblijvend advies
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Meer interessante cases